Ex

Att se sitt ex sitta med en brud på en bild som har en tröja på sej som han fått av mej känns faktsikt riktigt mkt i hjärtat , visst den är hans och vem fan som helst får ha den upp till honom lixom men ändoon det känns .. Åkte ut till hasslarp innan ock skulle ha mina sista saker bland annat mina älsklings jeans , knackade på ock marcoo kommer ut vem tror ni inte är hemma hos honom om inte hon . Jag förstår inte riktigt mig på den bruden för det var min syster bästa kompis i många år ock min familj har alltid funnits där för henne , hur fan in i helvete kan hon göra så mot mej då ta mitt ex som jag älskade enormt mkt och gör nog fortfarande börjar jag märka . Nu är det faktsikt så att detta kanske låter som jag vill ha tillbaka honom men det får ni absolut inte tro , att ta tillbaka honom vore bland det värsta som jag kan göra ta mej på orden när jag säger aldrig honom igen ! Fast dem orden marcoo sa till jessica ute i trappen värmde i hjärtat riktigt jävla mkt , undrar bara varför du inte säger till mej ock varför inte vissade det innan det var försent . Jag har gått vidare har skaffat mej en ny pojkvänn redan som är vädligt omtyckt av både mej ock mina föräldrar , det gick fort men det var nog kärlek vid första ögonkastet mellan mej ock andreas . Men vi har som alla andra våra stunder där vi bråkar ock en av dem är idag ock ärligt talat så måste jag nog prata med honom om allt , någon som vet hur ett förhållande ska vara för snälla svara jag vet nog fan inte längre ?! Snakkade litta med camilla innan ock för första gången kom tårarna både för att det var slut mellan mej ock honom & sen för att jag bråkat litta med andres vill bara till honom nu min lilla puppa ock pussa på honom. Hade jag inte fått prata med camilla innan ock berätta hur jag mår och känner hade jag inte klarat länge till innan allt slutat i en kris , för ärligt jag mår inte bra över något längre vad jag än gör blir bara fel ;/ Men nu ska jag sova ha det bra fakker & sov gott ni oxå , kram <3


Kommentarer
Postat av: Ammiz

Fan så dåligt av marcoo. men upp ti han som du skriver..:/ Bra att du har hittat någon ny som du älskar iaf..<3 Finns här gumman<3

2008-07-01 @ 13:46:31
Postat av: Ida

Jag älskar int min nya pojkvänn däremot tycker jag om honom väldigt mkt! Älska är ett starkt ord som jag aldrig lär missbruka igen, tack så mkt för dina ord <3

2008-07-01 @ 14:29:31
URL: http://zidiz.blogg.se/
Postat av: J&J

otroligt bra inlägg! väldigt bra blogg som du har annars:)

kolla in vår blogg också & kommentera är du super snäll!

2008-08-13 @ 16:21:45
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: Tara

du har rätt, fattar inte vrf killar är så oansvariga :/

2008-08-23 @ 12:26:51
URL: http://ttara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0