Vaken

Mamma väckte mej imorse vid sex  ock hade fixat med te till mej , alltid lika söt lovar hon är världens bästa mamma fast vi har våra stunder! Men alla ska  vetta att allt ont jag kan säga till ock om min mamma när vi bråkar , jag menar inte ett dugg för jag älskar henne mer än vad jag någonsin kommer älska er bitches . Sen blev dt till skolan med sara åkte ditt med taxin vid halv åtta sen stack till billisten därefter blev dt skollan ock snakka med annsofie tills vi började! Allt gick bra där idag precis som det ska går werkligen framåt tycker jag, dock blivit ett missförstång om prov ock kapitel men det gav mej bara mer motivation till att plugga ännu mer. Efter skolan klippte jag mej syns inte så mkt blev mest att jag tunnade det ock sånt fast det behövdes så imorgon antagligen ska jag klippa upp det ännu mer om jag hinner ock ska åka hem. Ska faktiskt sova i min lägenhet inatt för första gången kommer vara läskig men säkert kul eftersom jag nt är ensamm , dock tråkigt att inget är inrett där ännu men dte kommer nu snart när dt finns tid. Mamma hade varit på ullared idag så jag fick lita nya underkläder skit sött rosa sätt , typ älskar det redan & sen fick jag två kortärmade munkjacor som jag bad henne om tack mammsi ! Förresten jag håller på att glömma berätta en riktigt söt sag fick en vykort från jonathan idag kommer fota dte sen ock lägga ut så ni får se bilden på ölandbron , btw det var riktigt fint skrivit om ni hade vettat ni hade blivit avendsjuka ock jag ska ha han för mej själv så tänkoor hålla dt hemligt . Tro mej ingen ska förstöra något mellan han ock mej fast där ska alltid finnas non som kommer försöka ock den kan bara stiicka åt helvete , för jag tycker om honom riktigt mkt helt underbar kille honom alltso . Men nu ska jag sminka mej lite ock sen åka in till stan , ni får ringa om dt är not bitches ha det bra . Kramiiiiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0