Färg

Varit vaken ända sen vid sex imorse ock dt har varit samma hemska vädoor hela dagen . Tror faktiskt att vi haft lite översvämmning i vår pool här hemma , var ock tittade innan men det är svårt att se eftersom den står på ojämn mark. Bara varit hemma hela dagen i stort sätt ock umgåts med mamma ock lillebror vilket har varit en massa mysigt , var ju inte igår man bara hade en hemma dag direkt enda negativa var väll att mitt rum behövdes fixas lite . Men eftersom jag var så duktig ock fixade det blir det ommålat snart bara det att jag vet inte riktigt vilken färg ännu kanske någon här som har förslag till mej , fast det måste vara en ljus och det ska passa till ett litet rum hjälp !? Träffade faktiskt turbobettan en runda innan oxå snakkade lite om imorgon , vi ska ju åka till min lägenhet ock sova där antagligen massa mysigt . Har hänt en massa sen jag skrev här sist för massa att jag inte kommer berätta så mkt mer än dt viktigaste , ska werkligen försöka bättra mej med min lilla skrivnig här nu men då måste ni kommentera oxå för dt blir så mkt roligare då . Det nyaste ock viktigaste som har hänt är väll att jag har träffat världens underbaraste kille som heter Jonathan & dt finns werkligen känslor till den killen så dt där uppe om player stämmer inte not mera ;) Har även börjar läsa up min matematik som inte gick så bra på en distans kurs i bjuv , känns faktiskt som jag är på rätt vägg med den ock jag ger järnet! Sen har dt inte hänt så mkt mer vad jag kan komma på just nu, eller jo förresten en super viktig sak jag har börjat att träna brottning igen så se upp xD Ni får ha det så bra folket & hjälp nu mej med en bra färg till rummet !? Kram Ida <3


Kommentarer
Postat av: marielle

rosa såklart precis som mitt rum :P

2008-08-10 @ 20:06:06
URL: http://marielles.bloggagratis.se
Postat av: Ida

Jag hade rosa innan , vill nt ha dt igen isf jätte ljus ;b

2008-08-11 @ 16:26:20
URL: http://zidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0