Softiiich

Ni skulle sett turbobettan ock mej igår vi gick runder i höganäs som några yra idioter , jag hittade fan inte ens till min lägenhet tog oss över en timme . Sen när vi var framme fixade vi med väggarna gjorde dem lite fina med våra fina tavlor ock sånt , därefter åkte vi hem fick lite hemlängtan som vanligt för min del ock vi känner ju ingen i den hålan så fanns inget att göra . Fast där är en konstig typ som heter joel som på något konstigt vis är hemskt kär i mig ock vill bo tillsamans med mej ja allt , shii känner inte ens människan typ give up baby i hate u and like min underbara älskade jonathan. Sen åkte jag upp till mammas som arbetade natt ock sov som en stock fram till sju imorse när vi skulle hem , fast somnade såklart om här hemma ock sov ända fram till tolv tiden när kikki väckte mej ock hade fixat te & frukost äkta gullig var hon imorse. Sen har dt bara varit en sooft dag här hemma framför tvn ock datorn . Mamma körde nyss för att lämna kikki till miss ätra uttagningen så passar även min bror , vi ska faktiskt på cirkus ikväll vi två ska bli kul ock se vad han tycker om det. Pratade med andreas en runda innan rätt så länge känner mig så himla hjälplös när du inte mår bra , hoppas du vet att jag finns här för dej vännen alla tider på dygnet ! Sitter ock lyssnar på depp musik nu blir faktiskt ledsen när inte mina vänner mår bra ock sen börjar jag själv må dåligt ock tänka en massa skit , men jag är starkare än dem där idiotiska tankarna ock försöker må bra ändå . Men nu måste jag fixa till mej innan dt blir cirkus ska ta litta bilder ikväll så måste sminka mej ock platta håret  , skriver kanske mer ikväll ock lägger kanske up någon bild sen cirkusen . Ha det bra fakkers ! Kyssheeej <3


Kommentarer
Postat av: marielle

killen kan du juh ge till mig om han e snygg :P hahaha

2008-08-12 @ 20:36:41
URL: http://www.marielles.bloggagratis.se
Postat av: Ida

Vem av dem marielle? Andreas eller Joel?

2008-08-12 @ 21:25:54
URL: http://zidiz.blogg.se/
Postat av: Linda

What?! ska du flytta till Höganäs? Oh my god!! Vart i höganäs? Höganäs av alla ställen...

2008-08-18 @ 14:46:40
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0