Cirkus

Cirkusen igår var faktiskt jätte bra rätt annorlunda med dem andra åren , massa nya djur som var med fast dock inga elafanter och det brukar dt väll finnas på en cirkus eller är dt jag som är helt ute ock cyklar !? Där var i alla fall katter som var underbart söta och riktigt duktiga , så nu får min älskade maja se upp för hon ska bli lika duktig som dem om inte bättre . Sen blev dt käka kebab som pappa hade köpt till mej därefter blev dt bara sooova en massa , fast innan dt så blev dt två timmars prat med Jonathan så blev väll rätt sent ändå trots allt gick väll in vid tio till rummet för att sova men blev vid ett tiden . Andreas ringde mej oxå inatt dt minns jag faktiskt denna gången dock minns jag inte vad som blev sagt , får fråga idag som vanligt men han får sluta ringa mitt i natten ;/ Är det någon mer än jag som svarar mitt i natten ock snakkar utan att veta om vad ock inte minns det dagen efter !? Skulle egentligen åkt till skolan imorse men har försovit mej så blev väckt av mamma fem minuter efter att bussen gått , helvetes jävla skit nu får jag plugga hemma istället . Men nu tjatar mamma om att det ska bli lite evengemang inne på mitt rum typ damma ock fixa md kläderna , usch vad tråkit men måste ha dt fixat sen får jag väll vara duktig ock ta på mig lite kläder sitter här med vincents täcke bara . Men jag älskar min mamma ock resten av min familj mest i världen ändo . Jag upptaderar ikväll.


Kommentarer
Postat av: Julia&Jennifer

Hej hopp!

Nu har vi frågestund i vår blogg så ställ gärna en fråga så svarar vi på den :)

Kramar!

2008-09-10 @ 18:47:01
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0